marți

Vreau să îmbătrânesc frumos!



Fie că recunoaștem, fie că nu, cu toții ne gândim la faptul că îmbătrânim. În preajma aniversării zilei de naștere acest gând este mult mai intens. Dacă privim înaintarea în vârstă ca pe o parte inevitabilă a condiției umane, poate că îmbătrânirea va reuși să nu ne mai înspăimânte atât de tare.

Îmbătrânirea ne amintește că viața este trecătoare

Văd pe stradă bătrâni frumoși și senini. Îmi plac bătrânelele cochete, preocupate de aspectul lor fizic. Îmi plac bătrâneii, pe care îi văd plimbându-se prin parc sau citind ziarul pe o bancă. Nu o fi bătrânețea ușoară, dar cred că poate fi frumoasă. Conștienți fiind că de bătrânețe nu putem scăpa, ar trebui să ne ocupăm mai mult de noi înșine pe tot parcursul vieții.

Conexiunea minte-trup

Ca să îmbătrânim frumos cred că trebuie să fim echilibrați, să ne îndepărtăm de oamenii care ne încarcă negativ, să facem mișcare, să mâncăm chibzuit, să ne antrenăm mintea și întregul corp pe tot parcursul vieții
Alegerile pe care le facem zi de zi au un impact semnificativ asupra modului în care îmbătrânim. De aceea cred că secretul constă în menținerea echilibrului în toate aspectele vieții.

La 37 de ani gândesc așa. Vreau să îmbătrânesc frumos. Vreau să fiu una dintre bătrânelele cochete. Dar ce am făcut azi pentru ca acel mâine să fie așa cum mi-l doresc?  Am practicat iubirea, iertarea, recunoștința,. Am mulțumit pentru viață, familie, prieteni și oamenii minunați pe care Dumnezeu mi-i trimite exact la momentul potrivit. Am vizualizat viața pe care mi-o doresc. Am citit, am scris în jurnal și am împărtășit toate astea cu voi. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trei idei de a petrece timpul liber cu un copil de 2 ani jumate

  La 2-3 ani jocul este important. Copiii învață prin joc. Le place să se joace cu ceilalți, să picteze cu degetele sau cu o pensulă, să țop...